اعلام نتایج کنکور دکتری 1402

اعلام نتایج کنکور دکتری 1402

اعلام نتایج کنکور دکتری 1402

نتایج آزمون دکتری 1402 اعلام شد.

داوطلبان عزیز می‌توانند جهت مشاهده نتایج اولیه آزمون دکتری به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند. برای مشاهده نتایج آزمون دکتری 1402 کلیک کنید.

قابل توجه داوطلبان عزیز نتایج اولیه دکتری  در قالب یک کارنامه منتشر می‌شود.

کارنامه اولیه نتایج آزمون دکتری  وضعیت مجاز بودن داوطلب را برای انتخاب رشته در دانشگاه‌ سراسری و همینطور دانشگاه آزاد اعلام می‌کند.

نحوه مشاهده و دریافت کارنامه اعلام نتایج دکتری

جهت دریافت کارنامه دکتری بعد از مراجعه به سایت سازمان سنجش و کلیک بر روی گزینه «اعلام نتایج» به یکی از روش‌های ذیل می‌توانید اقدام کنید:

  • وارد کردن مشخصات فردی و شماره داوطلبی
  • وارد کردن مشخصات فردی و شماره پرونده

انتخاب رشته دکتری 1402

آن‌دسته از کسانی كه براساس مندرجات كارنامه اوليه مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي شده‌اند، مي‌بايست از روز سه‌شنبه مورخ 1402/01/29 تا روز شنبه مورخ 1402/02/02نسبت به ثبت كدرشته‌محل‌هاي انتخابي خود (حداكثر 50 كدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحاني كه در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رساني اين سایت سازمان سنجش اقدام نمايند. به اين‌دسته از افراد توصيه مي‌شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي و اطلاعيه‌هاي مرتبط با آن اقدام نموده، سپس كدرشته‌محل‌هاي مورد علاقه خود را از كدرشته‌محل‌هاي مربوط به رشته امتحاني انتخاب و اولويت‌ها را به ترتيب علاقه، مرتب نموده و پس از آن نسبت به ثبت انتخابهاي خود اقدام نمايند. (دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي اين آزمون از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان از روز دو‌شنبه مورخ 1402/01/28 در اختيار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار خواهد گرفت).

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲ چه تاریخی است؟

اسامي معرفي‌شدگان داراي حدنصاب به منظور شركت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسي سوابق علمي و پژوهشي و ...) در دهه سوم اردیبهشت ماه 1402 از طريق درگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش منتشر خواهد شد.
ضمناً نظر داوطلبان گرامی را به موارد ذیل معطوف می‌دارد:
1-کسانی که که مجاز به انتخاب رشته می‌باشند و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرسwww.azmoon.org  مراجعه و براساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند. 
2-کسانی که علاقه‌مند به انتخاب هر يك از كد رشته‌هاي امتحاني مربوط به دانشگاههاي: امام صادق (ع)، جامع امام حسين (ع) و علوم انتظامي امين كه فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌هاي غيرروزانه شده‌اند، در صورت تمايل و دارابودن شرايط لازم مطابق توضيحات انتهاي دفترچه، مي‌توانند كد رشته محل‌هاي مربوط به دوره‌هاي روزانه فقط دانشگاه‌هاي ذيربط را نيز انتخاب نمايند و در سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منحصراً مجاز به انتخاب رشته از دوره‌های مجاز و براساس رشته امتحانی خود می باشند.

 

مطالب مرتبط