انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دکتری تخصصی سال 1402 دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشورشرکت کرده اند، از امروز چهارشنبه 30 فروردین ماه آغاز شد و تا روز چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی مرکز سنجش، پذیرش وفارغ التحصیلی، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا 80 رشته/ محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

کسانی که بر اساس کارنامه اعلام نتایج اولیه دکتری مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. فرصت انتخاب رشته دکتری آزاد 1402 تا 6 اردیبهشت است

نحوه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1402

 در بخش سایت دانشگاه آزاد، می توانید با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود به فرم انتخاب رشته دسترسی پیدا کنید. در ادامه برای داوطلبان، راهنمای تصویری انتخاب رشته دکتری ارائه شده است.

1 - ورود به سایت سنجش

به لینک azmoon.org مراجعه نموده. 

سایت دانشگاه آزاد

2- وارد کردن کد 7 رقمی و کدملی

انتخاب رشته کنکور دکتری

* ثبت رشته‌محل‌ها در سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد هزینه دارد، داوطلبان باید پس از ورود به سامانه،نسبت به پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد به صورت آنلاین اقدام کنند.

پس از پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری، فرم انتخاب رشته به داوطلب نمایش داده می‌شود و امکان ثبت رشته‌محل‌های مدنظر داوطلب فراهم می‌شود. امکان ثبت حداکثر ۸۰ کد رشته محل برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد وجود دارد.

پس از  اینکه کد رشته‌محل‌های مدنظر داوطلب نهایی شد  گزینه «ثبت نهایی» را انتخاب کنید. در آخر می‌توانید نسبت به مشاهده و پرینت انتخاب رشته دانشگاه آزاد اقدام کنید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1402

محتوای دفترچه انتخاب رشته دکترا دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

  • جزئیات نحوه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
  • واحدهای دانشگاهی دارای پذیرش در هر رشته
  • ظرفیت پذیرش در هر رشته‌محل

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد1402 روی گزینه زیر کلیک کنید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد1402

 

شهریه دکتری دانشگاه آزاد 1402 - 1403

اگر قصد ادامه تحصیل در دکتری دانشگاه آزاد 1402را داشته باشید، بهتر است قبل از ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1402، از شرایط ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1402و میزان شهریه مقطع دکتری در دانشگاه آزاد مطلع باشید تا بتوانید شرایط را مدیریت کنید تا در نیمه های راه تحصیل خود را رها نکنید.
همانطور که در جریان هستین مقطع دکترا در کشور ایران بالاترین مقطع تحصیلی به حساب می آید و از این رو میزان شهریه های مقطع دکتری دانشگاه آزاد بالاتر از سایر مقاطع تحصیلی است. میزان شهریه دکتری دانشگاه آزاد را طبق جدول زیر تخمین زد:

شهریه دکتری  دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

گروه آزمایشی    مبلغ شهریه
علوم انسانی    18 الی 20 میلیون
فنی و مهندسی     23 الی 25 میلیون

برای انتخاب رشته دقیق و فردی و تخصصی دکتری 1402 و آموزش پارامترهای مصاحبه موفق با 27 سال سابقه درخشان به صورت تلفنی و حضوری در سراسر کشور در خدمتتون هستیم. برای رزرو رایگان و تعیین وقت عدد 2 را به سامانه پیامکی 02184388 ارسال کنید. همچنین می‌توانید با کلیک بر روی گزینه زیر درخواست  مشاوره بدید.

 در خواست مشاوره

مطالب مرتبط