انتشار دفترچه رشته‌ها و سرفصل‌های امتحانی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

انتشار دفترچه رشته‌ها و سرفصل‌های امتحانی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

انتشار دفترچه رشته‌ها و سرفصل‌های امتحانی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

دفترچه رشته‌ها و سرفصل‌های امتحانی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور ،  بر اساس قانون «سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی» مصوب ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ مجلس محترم شورای اسلامی و همچنین آیین‌نامه اجرایی مربوطه و مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و مطابق این اطلاعیه و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و پذیرش آزمون مذکور که در زمان ثبت‌نام (از ۲۳ تا ۲۹ مهرماه سال ۱۴۰۲)، توسط این سازمان منتشر می‌شود، پذیرش دانشجو صورت خواهد گرفت. عنوان های رشته‌های امتحانی، گرایش‌ها و ضرایب دروس هر یک از مجموعه‌های امتحانی این آزمون به شرح جدول پیوست است.

نکات مهم:

  •  شرایط و ضوابط در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ اطلاع‌رسانی خواهد شد.
  •  با توجه به امکان اصلاح عناوین رشته‌ها و یا سایر اطلاعات در جداول مجموعه های امتحانی تا زمان شروع ثبت‌نام، ملاک نهایی، اطلاعات درج شده در دفترچه راهنمای ثبت نام خواهد بود.
  • آزمون در تمامی رشته‌های امتحانی در روز جمعه ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ برگزار خواهد شد.

سخن دکتر پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور : 

با توجه به امکان تغییر و اصلاح عناوین رشته‌ها و یا سایر اطلاعات مندرج در جداول مجموعه‌های امتحانی تا زمان شروع ثبت‌نام، اطلاعات درج شده در دفترچه راهنمای ثبت نام ملاک نهایی، نام‌نویسی و پذیرش خواهد بود.

برای دانلود دفترچه رشته‌ها و سرفصل‌های امتحانی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ روی لینک زیر کلیک کنید

 دانلود دفترچه

 برای مشاوره  دقیق و فردی و تخصصی برای کنکور  کارشناسی ارشد و دکتری روی لینک زیر کلیک کنید و یا نام رشته را به سامانه پیامکی 02184388 بفرستید.

 رزرو مشاوره

 

 

مطالب مرتبط