اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد1402

اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد1402

اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد1402

نتایج کنکور کارشناسی ارشد 1402 اعلام شد.

نحوه مشاهده نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲

دریافت کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد 1402 و مشاهده نتیجه پذیرش و یا مردودی جزو آخرین مراحلی است که داوطلب برای اطلاع از وضعیت خود در این آزمون انجام می دهد. بنابراین برای مشاهده نتیجه انتخاب رشته و نتایج ارشد ۱۴۰۲ می بایست  به سایت سازمان سنجش مراجعه کرد و اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد را مشاهده نمود.

  • برای مشاهده نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲، ابتدا به سایت ارشد سنجش به نشانی sanjesh.org وارد شده و سپس گزینه «سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد» را کلیک کنند. 
  • پس از ورود به سایت سنجش اعلام نتایج کنکور ارشد، یکی از روش های دریافت نتایج نهایی را که در زیر به آن ها اشاره شده است را انتخاب کنید.

1) روش اول: بر اساس شماره پرونده و اطلاعات فردی

2) روش دوم: بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام 

  • به انتهای صفحه پیش روی خود رفته و گزینه «مشاهده نتایج نهایی کنکور ارشد» را کلیک کنید.
  • نتایج پذیرش در دانشگاه های سراسری در ردیف اول کارنامه و نتایج پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی در ردیف دوم کارنامه قرار می گیرد. داوطلب بر اساس علاقه خود تنها در یکی از کد رشته محل های پذیرفته شده امکان ثبت نام خواهد داشت.

نکته: در حالتی که ظرفیت دانشگاه های کشور در مقطع کارشناسی ارشد پر نشود، سازمان سنجش اقدام به برگزاری تکمیل ظرفیت ارشد می کند که در بخش زیر می توانید اطلاعات لازم در این خصوص را مطالعه نمایید.

 

مطالب مرتبط